.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش دوباره قیمت دلار آغاز شد

افزایش تصاعدی قیمت دلار در حالی دوباره آغاز شده که بانک مرکزی هنوز برنامه‌های آتی خود را برای کنترل قیمت اعلام نکرده است.

به گزارش مهر، قیمت دلار امروز ۴۵ تومان بالا رفت و دوباره به مرز ۱۵۱۰ تومان رسید، در حالی که روز گذشته قیمت دلار که ناگهان با افزایش ۴۰ تومانی مواجه شده بود، حدود ۱۴۶۵ تومان بود.

افزایش تصاعدی قیمت دلار طی روزهای اخیر در حالی شکل می گیرد که هنوز مقامات ارزی بانک مرکزی هیچ واکنشی به افزایش قیمت دلار در بازار نشان نداده اند و برنامه یا سیاست خاصی را اتخاذ نکرده اند.

این در حالی است که به نظر می رسید با بازگشت معاون ارزی بانک مرکزی از سفر کاری چند روز پیش خود از امارات، سیاستهای ارزی بانک مرکزی برای بازار ارز اعلام شود اما تاکنون چنین اتفاقی نیافتاده است.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز ۱۹۶۰ تومان اعلام شد، در عین حال بانک مرکزی نرخ رسمی دلار را امروز با روندی افزایشی ۱۱۱۲ تومان و هر یورو را ۱۴۵۲ تومان تعیین کرده است.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار ۶۳۵ هزار تومان، طرح جدید ۶۱۴ هزار تومان، نیم سکه ۲۹۵ هزار تومان، ربع سکه ۱۵۲ هزار تومان و گرمی ۷۸ هزار تومان بود که نسبت به دیروز با افزایش همراه شدند.

نرخ هر اونس طلای جهانی مانند دو روز گذشته به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی به مناسبت فرارسیدن سال جدید میلادی در نرخ ۱۶۰۶ تومان ثابت مانده است و نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۵۶ هزار و ۸۱۰ تومان است.

پیگیری خبرنگار مهر برای انجام مصاحبه با معاون ارزی بانک مرکزی و یا کسب اطلاعاتی از برنامه های آتی این بانک در بازار ارز به نتیجه ای نرسید و روابط عمومی این بانک مطرح می کند که انجام مصاحبه امکان‌پذیر نیست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.